`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Friday, August 16, 2013

TERKINI! VIDEO TUN DR MAHATHIR SEBAK


Lihat video di bawah :


Kenyataan Tun Dr Mahthir semasa Perhimpunan NGO-NGO Membantu rakyat Palestine Di Pusat Dagangan Dunia Putra Kuala Lumpur Pada 15 Ogos 2013.

Rakyat tentu faham perasaan Dr Mahathir apabila beliau bercakap tentang Palestin. Apa tidaknya, mantan Perdana Menteri merupakan segelintir pemimpin Islam dunia yang sangat vokal menyokong dan memperjuangkan hak rakyat Palestin yang ditindas oleh regim Israel.

Keakraban Dr Mahathir Dan Yaseer Arafat sangat terserlah dan dicemburui

Tatkala era itu ramai di antara kita yang masih kecil atau dibangku sekolah tidak tahu hal dunia, Tun Dr Mahathir sudah menjadi salah seorang pemimpin Islam dunia yang dihormati oleh Allahyarham Yaseer Arafat yang juga dikenali sebagai 'father of palestine'.

Tidak ada sesiapa pun dapat menafikan sumbangan besar negarawan Malaysia ini. Malah 'Father of Palestine' itu pernah menelefon Tun Dr Mahathir meminta bantuan tatkala beliau dikepung oleh regim Israel

Baca di bawah :





Seperti tajuk artikel ini, Tun Dr Mahathir terkenal sebagai pemimpin Islam dunia yang sangat vokal menentang zionis Israel.

Sebelum ini Anwar didakwa mahu menandingi kehebatan mantan perdana menteri Malaysia itu tetapi dengan cara yang terbalik iaitu mahu melindungi keselamatan Israel.

Tindakan Anwar itu seolah-olah bukan sahaja memalukan Dr Mahathir tetapi rakyat keseluruhannya kerana negara ini telah sekian lama dikenali sebagai penyokong kuat rakyat Palestin dek usaha mantan Perdana Menteri. Sungguh mengecewakan sekali.

Baca laporan akhbar mengenai kenyataan Dr Mahathir tentang sokongan Anwar kepada negara Israel :



Sila baca juga kenyataan akhbar ini : KLIK SINI

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.