`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Sunday, April 30, 2017

Norza new BAM president for 2017/2021 term

Mohamad Norza Zakaria succeeds Tengku Mahaleel Tengku Ariff effective today, continuing BAM's 32-year tradition of forgoing a contest for the top spot.
norza-bamPETALING JAYA: Mohamad Norza Zakaria has officially assumed the president’s post in the Badminton Association of Malaysia (BAM) after being elected unanimously by its council members for the 2017/2021 term.
Mohamad Norza succeeds Tengku Mahaleel Tengku Ariff effective today, continuing BAM’s 32-year tradition of forgoing a contest for the top spot.
He will be assisted by two vice presidents, Abdul Aziz Hussain and Lim Teong Kiat.
The BAM honorary-secretary’s post will be held by Ng Chin Chai, for the seventh consecutive year, while V Subramaniam was elected treasurer.
The number one post was a bone of contention when it emerged that there was a “gentlemen’s agreement” among Norza, Mahaleel and former acting president, Mohamed Al-Amin Abdul Majid on the succession plan.
However, the issue was resolved after Mohamed Al-Amin agreed to give way to Mohamad Norza.
This was announced by Minister of Youth and Sports Khairy Jamaluddin at a press conference which was also attended by BAM patron Rosmah Mansor at the Seri Perdana Complex, recently.
BAM council members also agreed to appoint Mohamed Al-Amin as BAM Advisor.
A total of 14 affiliate members were present at the AGM held at the Dorsett Grand Subang Hotel, here.
The following is the new BAM leadership for the term 2017/2021:
President: Mohamad Norza Zakaria
Deputy President: Abdul Aziz Hussain and Lim Teong Kiat
Honorary-Secretary: Ng Chin Chai
Assistant Honorary Secretary: Taupik Mohd Hussain
Treasurer: V Subramaniam
-FMT

1 comment:

  1. Assalamualaikum senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman-teman disini, Awal mula saya ikut pesugihan, Karena usaha saya bangkrut dan saya di lilit hutang hingga 900jt membuat saya nekat melakukan pesugihan, hingga sutu waktu saya diberitahukan teman saya yang pernah mengikuti penarikan uang ghaib dengan ki sholeh paty dan menceritakan sosok ki sholeh paty, saya sudah mantap hati karena kesaksian teman saya, singkat cerita saya mengikuti saran dari pak.aki saya harus memilih penarikan dana ghaib 1 hari cair dengan tumbal hewan dan alhamdulillah keesokan harinya saya di telepon oleh pak aki bahwa ritualnya berhasil dana yang saya minta 3Milyar benar-benar masuk di rekening saya, sampai saat ini saya masih mimpi uang sebanyak itu bukan hanya melunaskan hutang ratusan juta bahkan mampu membangun ekonomi saya yang sebelumnya bangkrut, kini saya mempunyai usaha di jakarta dan surabaya yang lumayan besar, saya sangat bersykur kepada allah dan berterimakasih kepada pak. Ki sholeh paty berkat beliau kini saya bangkit lagi dari keterpurukan. Jika ada teman-teman yang sedang mengalami kesulitan masalah ekonomi saya sarankan untuk menghubungi ki sholeh paty di 085-244-669-169 agar di berikan arahan.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.