`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Wednesday, August 28, 2013

Alamak!!! Gay Melayu Buat Video laa Plak, Nak Termuntah pun Ada

Alamak!!! Gay Melayu Buat Video laa Plak, Nak Termuntah pun Ada | Terkejut beruk aku dengan video ini yang kini tengah panas tersebar kat Facebook, aish apa nak jadi dengan Bani Melayu nie nak jadi macam Kaum Nabi Luth kaa yang dilaknat Allah. Jangan kerana segelintir orang macam kamu Allah turunkan bala bencana kena pada semua orang.

Kepada pihak berkuasa terutama Jabatan Agama sila ambil serius masalah ini, bagi aku kalau dah post kat Facebook dan buat Video dan upload kat Youtube nie dah kes parah. Ambill Perhatian sikitt..

Kepada 2 Bani Melayu dalam Video ini, kalau terbacalah post aku kat blog Cap Ayam aku nie, baliklah kepangkal jalan, kalau x malu pada diri sendiri pun malulah kat Mak Bapak mu, Adik beradik dan seluruh keturunan mu terutama Bani Melayu..Aku bukanlah niat untuk mengaibkan mu, tapi kalau dah terang-terang bikin video dan upload dalam youtube apa cerita....

baca lagi ( klik )


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.