`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


Sunday, February 17, 2019

Mujahid issues letter demanding apology from Hadi


Minister in the Prime Minister's Department Mujahid Yusof Rawa has issued a letter demanding that PAS president Abdul Hadi Awang retracts his statement titled 'Ijazahnya ada, akalnya kerdil' (He has a degree, but little brain).
Mujahid said the statement that was also published by Harakah Daily, despite being written indirectly, had referred to him.
"Based on the statement that was being played up and had gone viral as though I had said that the Prophet Muhammad (pbuh) did not go to university, and had no degree although I did not say so.
"But what I had not said had been turned into an article titled, ‘He has a degree but has a small brain’ and clearly this was indirectly referring to a minister, certainly it's me,” he said at a media conference after opening the annual general meeting of the Malaysian Pensioners Association for the Kerian district in Parit Buntar today.
According to Mujahid, who is also the Member of Parliament for Parit Buntar, the publication of the article had affected his image besides spreading fake news.
However, Mujahid was uncertain whether the letter had been sent by his officer.
"I have issued a letter for a withdrawal (of the statement) and for an apology to be tendered because it is impossible for someone to have written the article yet deny it,” he said, adding the follow-up action would depend on what Hadi would do.
Bernama

1 comment:

  1. Saya sangat bersyukur kepada Ibu Iskandar Lestari karena telah memberi saya pinjaman sebesar Rp700.000.000,00 saya telah berhutang selama bertahun-tahun sehingga saya mencari pinjaman dengan sejarah kredit nol dan saya telah ke banyak rumah keuangan untuk meminta bantuan namun semua menolak saya karena rasio hutang saya yang tinggi dan sejarah kredit rendah yang saya cari di internet dan tidak pernah menyerah saya membaca dan belajar tentang ISKANDAR LESTARI LOAN COMPAMY di salah satu blog saya menghubungi ISKANDAR LESTARI LOAN COMPAMY konsultan kredit via email:(iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com) dengan keyakinan bahwa pinjaman saya diberikan pada awal tahun ini tahun dan harapan datang lagi, kemudian saya menyadari bahwa tidak semua perusahaan pinjaman di blog benar-benar palsu karena semua hautang finansial saya telah diselesaikan, sekarang saya memiliki nilai yang sangat besar dan usaha bisnis yang patut ditiru, saya tidak dapat mempertahankan ini untuk diri saya jadi saya harus memulai dengan membagikan kesaksian perubahan hidup ini yang dapat Anda hubungi Ibu Iskandar via email:::(iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)
    dia BBM INVITE:{D8980E0B}
    WhatsApp Only::{+33753893351}

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.