`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!





Thursday, February 28, 2019

PAS sec-gen at MACC headquarters to give statement



PAS secretary-general Takiyuddin Hassan has been called up to the MACC headquarters in Putrajaya today to assist the commission’s investigation on an allegation that the party had received RM90 million suspected to be money from the 1MDB state investment fund.

According to a MACC source, Takiyuddin arrived there at about 9.20am.
Last Feb 24, MACC chief commissioner Mohd Shukri Abdull was reported to have said that the commission had not traced any transactions on the RM90 million from 1MDB into PAS’ bank account.
Prior to that, several people had been called up by MACC in connection with the case, including Bachok MP Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz, former PAS deputy president Nasharudin Mat Isa and Amanah vice-president Husam Musa.
The issue of PAS receiving money from Umno resurfaced when PAS president Abdul Hadi Awang decided on Feb 1 to finalise the out-of-court settlement by withdrawing his suit against Sarawak Report editor, Clare Rewcastle Brown, concerning the article which contained the allegation.
Bernama

3 comments:

  1. Nama :: Fitri Reza
    Email :: Fitrireza72@gmail.com
    Whatsapp :: +6285775967323
    Negara :: Indonesia



    Nama saya Fitri Reza dari Indonesia, saya pernah mengalami kesulitan keuangan yang sangat sulit di masa lalu dan saya telah ditipu oleh pemberi pinjaman palsu yang mengambil dari saya dan tidak pernah benar-benar memberi saya pinjaman, sampai baru-baru ini ketika saya mendengar tentang perusahaan (FEMI OTEDOLA LOAN FIRM), yang memberikan pinjaman nyata dan sah, setelah berpikir serius saya sampai pada kesimpulan dan mengajukan pinjaman, setelah beberapa langkah, saya menyelesaikan proses dan saya menerima pesan dari perusahaan bahwa saya pinjaman telah ditransfer, pertama saya berpikir itu adalah lelucon dan saya lari ke ATM dan saya memeriksa dan mengetahui bahwa itu benar dan saya bersumpah untuk membagikan ini kepada semua orang bahwa FEMI OTEDOLA LOAN FIRM adalah nyata dan mereka memiliki bukti untuk saya bahwa memang ada perusahaan pinjaman yang sah dan jujur di luar Indonesia. jika Anda saat ini menghadapi masalah keuangan dan Anda ingin perusahaan pinjaman yang dapat dipercaya membantu Anda, hubungi FEMI OTEDOLA LOAN FIRM hari ini dan dapatkan pinjaman dengan cepat ..

    Kontak
    Perusahaan :: FEMI OTEDOLA LOAN FIRM
    Email :: Femiotedolaloanfirm@gmail.com
    Whatsapp :: +1 (469) 464-5833
    Whatsapp :: +1 (806) 395-2203

    ReplyDelete
  2. KESAKSIAN BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN SAYA DARI PERUSAHAAN PINJAMAN DAN TERPERCAYA. Saya bernama Theresia Widiyasari dan saya tinggal di Australia, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman agar berhati-hati karena ada penipu di mana-mana. Beberapa bulan yang lalu saya mengalami kesulitan keuangan, dan karena keputusasaan saya, saya dibohongi oleh beberapa pemberi pinjaman online dengan nilai Rp75.890.000. Saya hampir kehilangan harapan sampai seorang teman saya yang merupakan seorang polisi merujuk saya ke sebuah perusahaan pinjaman yang sangat andal bernama DONNAHALL FUNDING LLC yang meminjamkan saya pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp950.000.000 dalam 24 Jam tanpa tekanan. Jika Anda membutuhkan pinjaman apa pun, cukup hubungi mereka sekarang melalui email: (donnahallfundingllc@gmail.com). Saya menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman karena saya melewati di tangan para pemberi pinjaman palsu.
    Jika Anda memiliki pertanyaan, hubungi saya: {theresiawidiyasari@gmail.com}

    ReplyDelete
  3. Contact Info.
    Telefon::::+60142279107
    W/A:::::::::+60142279107
    e_mail :::: iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    Sekiranya anda melihat iklan ini, sila beri diri anda bertuah kerana jawapan pencarian anda akhirnya berakhir kerana saya dapat menyatakan dengan jelas bahawa percubaan pertama dan satu-satunya untuk mendapatkan pinjaman dari organisasi berprestij ini sememangnya curang dan kebaikan berita adalah bahawa pada tahun ini 2020 dan juga berita baik lain adalah mereka boleh memberi pinjaman sebanyak Rm3.7juta dalam seberapa banyak yang anda boleh membuktikan kepada mereka bahawa anda boleh membayar ansuran bulanan secara tetap .. saya sangat gembira bahawa saya pinjaman Rm350k sememangnya berjaya kerana pada masa sekarang ini sangat sukar untuk mencari pemberi pinjaman yang asli tetapi rahmat Allah bercakap untuk saya bahawa saya tidak jatuh ke tangan penipu Jika anda memerlukan pinjaman tidak kira lokasi anda di Malaysia (Kuala Lumpur, Melaka, Kota Kinabalu, Kota Baharu dan sebagainya..)
    anda bebas untuk memohon walaupun mereka yang berada di luar Malaysia boleh>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    Anda boleh menghubungi saya melalui
    e_mail:::::::::nurfazura294@gmail.com
    Telefon::::+60142279107
    W/A:::::::::+60142279107

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.