`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Thursday, February 28, 2019

PAS sec-gen at MACC headquarters to give statement



PAS secretary-general Takiyuddin Hassan has been called up to the MACC headquarters in Putrajaya today to assist the commission’s investigation on an allegation that the party had received RM90 million suspected to be money from the 1MDB state investment fund.

According to a MACC source, Takiyuddin arrived there at about 9.20am.
Last Feb 24, MACC chief commissioner Mohd Shukri Abdull was reported to have said that the commission had not traced any transactions on the RM90 million from 1MDB into PAS’ bank account.
Prior to that, several people had been called up by MACC in connection with the case, including Bachok MP Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz, former PAS deputy president Nasharudin Mat Isa and Amanah vice-president Husam Musa.
The issue of PAS receiving money from Umno resurfaced when PAS president Abdul Hadi Awang decided on Feb 1 to finalise the out-of-court settlement by withdrawing his suit against Sarawak Report editor, Clare Rewcastle Brown, concerning the article which contained the allegation.
Bernama

2 comments:

  1. KESAKSIAN BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN SAYA DARI PERUSAHAAN PINJAMAN DAN TERPERCAYA. Saya bernama Theresia Widiyasari dan saya tinggal di Australia, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman agar berhati-hati karena ada penipu di mana-mana. Beberapa bulan yang lalu saya mengalami kesulitan keuangan, dan karena keputusasaan saya, saya dibohongi oleh beberapa pemberi pinjaman online dengan nilai Rp75.890.000. Saya hampir kehilangan harapan sampai seorang teman saya yang merupakan seorang polisi merujuk saya ke sebuah perusahaan pinjaman yang sangat andal bernama DONNAHALL FUNDING LLC yang meminjamkan saya pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp950.000.000 dalam 24 Jam tanpa tekanan. Jika Anda membutuhkan pinjaman apa pun, cukup hubungi mereka sekarang melalui email: (donnahallfundingllc@gmail.com). Saya menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman karena saya melewati di tangan para pemberi pinjaman palsu.
    Jika Anda memiliki pertanyaan, hubungi saya: {theresiawidiyasari@gmail.com}

    ReplyDelete
  2. Contact Info.
    Telefon::::+60142279107
    W/A:::::::::+60142279107
    e_mail :::: iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    Sekiranya anda melihat iklan ini, sila beri diri anda bertuah kerana jawapan pencarian anda akhirnya berakhir kerana saya dapat menyatakan dengan jelas bahawa percubaan pertama dan satu-satunya untuk mendapatkan pinjaman dari organisasi berprestij ini sememangnya curang dan kebaikan berita adalah bahawa pada tahun ini 2020 dan juga berita baik lain adalah mereka boleh memberi pinjaman sebanyak Rm3.7juta dalam seberapa banyak yang anda boleh membuktikan kepada mereka bahawa anda boleh membayar ansuran bulanan secara tetap .. saya sangat gembira bahawa saya pinjaman Rm350k sememangnya berjaya kerana pada masa sekarang ini sangat sukar untuk mencari pemberi pinjaman yang asli tetapi rahmat Allah bercakap untuk saya bahawa saya tidak jatuh ke tangan penipu Jika anda memerlukan pinjaman tidak kira lokasi anda di Malaysia (Kuala Lumpur, Melaka, Kota Kinabalu, Kota Baharu dan sebagainya..)
    anda bebas untuk memohon walaupun mereka yang berada di luar Malaysia boleh>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    Anda boleh menghubungi saya melalui
    e_mail:::::::::nurfazura294@gmail.com
    Telefon::::+60142279107
    W/A:::::::::+60142279107

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.