`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


Tuesday, October 18, 2022

‘Ada orang tertentu berdendam’, kata Cikgu Fadli selepas didapati tak bersalah

 

PETALING JAYA: Lembaga Tatatertib Perkhidmatan Pendidikan memutuskan guru Matematik, Mohd Fadli Mohamed Salleh tidak bersalah susulan kelantangannya bersuara mengenai silibus pembelajaran yang didakwanya terlalu tinggi dan tidak sesuai.

Fadli menerusi siaran langsung di Facebook mengesahkan perkara itu, sekaligus menandakan guru Sekolah Kebangsaan (1) Gombak itu bebas daripada tiga tuduhan ke atasnya.

“Saya rasa kenapa saya tidak didapati bersalah adalah kerana tekanan netizen, kalau didapati bersalah, rakyat akan bangkit. Saya yakin tindakan ini kerana ada dendam orang tertentu terhadap saya.

-ADVERTISEMENT-
Ads by 

“Ini kezaliman yang nyata dan kesalahan saya tak setimpal dengan denda yang hendak dikenakan,” katanya.

BERITA LANJUT MENYUSUL - FMT

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.