`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


Saturday, December 15, 2018

Israel - Hezbollah Escalation Imminent On Lebanon Border

U.S. EMBASSY IN ISRAEL WARNS EMPLOYEES TO AVOID ISRAEL-LEBANON BORDER AREA

Operation Northern Shield, army declared closed military zone near Lebanon border

Operation Northern Shield expected to take weeks to complete

U.S. Embassy in Israel warns employees to avoid Israel-Lebanon border area

Embassy employees prohibited from "personal travel to northern Israel" 

Operation Northern Shield, anti-tunnel operation along Lebanon border 

Israeli army declared closed military zone near Lebanese border
IDF’s Northern Command has bolstered troops 
No reservists have been called up

IDF prepared for any escalation with Hezbollah
no special instructions issued for Israeli citizens in North

Hezbollah excavated dozens tunnels along 130 kilometer border 
Operation Northern Shield will take several months to complete

My comment :  "will take several months to complete"  ??  

Surely the Hezbollah will not just stand around for  several months,  just waiting for the Israelis to complete blowing up all their tunnels?     Herein lies the bait.  

Here is a You Tube video on the same.


Link :  https://youtu.be/GKVAZNLheJE

1 comment:

  1. Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.

    Negara: Indonesia
    Nama: Queen Jamillah
    Alamat: Nusa Lembongan
    Telepon:+62 877-8303-2269
    WhatsApp:+62 877-8303-2269
    e_mail: queenjamillah09@gmail.com
      Sudah dua tahun sekarang saya memberikan kesaksian tentang bagaimana saya meminjam jumlah 700 juta dari Iskandar Lestari Loan Company dan beberapa orang meragukan saya karena tingkat penipu online saya bisa membuktikan kepada Anda semua bahwa Bunda Iskandar bukan pemberi pinjaman yang curang. telah memberi saya satu hal lagi untuk tersenyum karena setelah menyelesaikan angsuran bulanan pinjaman yang saya pinjam sebelum saya memohon kepada ibu bahwa saya ingin pergi untuk ekspansi lebih lanjut dari bisnis saya sehingga saya mengajukan jumlah 2,7 miliar setelah melalui proses hukum transaksi saya disetujui oleh pihak berwenang dan dalam waktu tiga hari proses hukum untuk menyalurkan pinjaman saya ke rekening Bank Rakyat Indonesia (BRI) saya tercapai dengan mudah. ​​Saya tidak memiliki tantangan dengan Bank Indonesia (BI) karena Ibu Iskandar dan tim Manajemen dari ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY telah dianggap sebagai pemberi pinjaman yang sah sehingga tidak ada masalah sama sekali untuk bantuan keuangan, hubungi ISKANDAR LENDERS hari ini melalui llow informasi kontak
    (e_mail: [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.