`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


Tuesday, December 19, 2017

BOMBSHELL – PIC OF MAN LOOKING LIKE NAZRI WITH HIS ARM AROUND WOMAN WITH HUGE CLEAVAGE GOES VIRAL: IT’S EVERY MAN FOR HIMSELF IN UMNO – ZAHID RUSHES TO DISTANCE FROM HIS ‘TEAM B’ MATE AMID MALAY FURY OVER IMAMS FIASCO & PHOTO SCANDAL

ITS STUP_D NAZRI AGAIN : ZAHID CATCHES NAZRI WITH FINGER STUCK UP HIS @$$
Bravo Zahid Hamidi.  Zahid says there is something fishy going on about Stup_d Nazri’s  ‘Imam’.   Looks like a scam.
abrupt cancellation of (Imams) for umrah visa
differed from what he was told and reported to Cabinet.
system cancelled within 24 hours
fee  RM90 instead of RM40
Imams only avenue for umrah visa at Saudi EmbassyConcerns over additional costs for umrah.
My comments :  Well that is NOT what Zahid Hamidi said. Here is Zahid Hamidi :
Cabinet not told (Imams) would be outsourced, says Zahid Hamidi
Imams brought up in Cabinet but no detailed briefing given.did not involve any company to manage system
or that it would be outsourced,” he told reporters
system aimed to address umrah frauds cancelled within 24 hours
Concern raised over imposition of charges, additional costs for umrah.
Zahid welcomed decision to cancel Imams
did not want private companies to impose charges.
Jakim agreed to leave this to Tourism Ministry
  • but I do smell something fishy (Zahid said)
  • some parties trying to take advantage
My comments :  This is very different from what Stup_d Nazri said.  
Zahid says that Stup_d Nazri did not tell the Cabinet that the (Imams) would be outsourced, there was no detailed briefing, he did not say about imposition of charges or additional costs. 
Finally Zahid says:    
  • I do smell something fishy 
  • some parties trying to take advantage
Here is a photo that has gone viral :
Alamak  that one  looks like a transister 
“Jakim agreed to leave this to Tourism Ministry”??  Ha ha ha..
 Akhir kalam, Melayu miskin dulu. 
Dan yang miskinkan Melayu adalah Melayu juga. 
Bukan Cina, bukan India, bukan Kerala, bukan Jepun, bukan Yahudi. 
Apa kesudahannya ?
Kesudahannya Melayu miskin dulu.
– http://syedsoutsidethebox.blogspot.my

1 comment:

  1. Assalamualaikum senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman-teman disini, Awal mula saya ikut pesugihan, Karena usaha saya bangkrut dan saya di lilit hutang hingga 900jt membuat saya nekat melakukan pesugihan, hingga suatu waktu saya diberitahukan teman saya yang pernah mengikuti penarikan uang ghaib dengan AKI SOLEH JAFFAR menceritakan sosok AKI SOLEH JAFFAR, saya sudah mantap hati karena kesaksian teman saya, singkat cerita saya mengikuti saran dari pak.aki saya harus memilih penarikan dana ghaib 1 hari cair dengan tumbal hewan dan alhamdulillah keesokan harinya saya di telepon oleh pak aki bahwa ritualnya berhasil dana yang saya minta 3Milyar benar-benar masuk di rekening saya, sampai saat ini saya masih mimpi uang sebanyak itu bukan hanya melunaskan hutang ratusan juta bahkan mampu membangun ekonomi saya yang sebelumnya bangkrut, kini saya mempunyai usaha di jakarta dan surabaya yang lumayan besar, saya sangat bersykur kepada allah dan berterimakasih kepada pak. AKI SOLEH JAFFAR berkat beliau kini saya bangkit lagi dari keterpurukan. Jika ada teman-teman yang sedang mengalami kesulitan masalah ekonomi saya sarankan untuk menghubungi ki sholeh jaffardi 0853-7778-3331 agar di berikan arahan Atau  KLIK DANA GAIB



































    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.