`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


Tuesday, December 19, 2017

CEKAPNYA SPRM BUAT KESIMPULAN?

SPRM dilaporkan tidak melihat wujud unsur rasuah dalam perlaksanaan sistem IMAMS yang menjadi perbualan masyarakat ketika ini.
Sebaliknya, menurut Timbalan Ketua Pesuruhjaya SPRM, Azam Baki, masalah yang timbul adalah berkaitan pentadbiran kerajaa semata-mata dan ia telah pun dikira  selesai.
Cepat dan cekapnya SPRM membuat kesimpulan?
Benarkah segala-galanya sudah selesai?
Sudahkah SPRM menjalankan siasatan dan menelitinya secara mendalam, khususnya bagaimana syarikat terbabit dipilih untuk mengendalikan sistem IMAMS, siapa di belakangnya dan adakah sesiapa dalam syarikat itu mempunyai hubungan dengan menteri atau seseorang di Kementerian Pelancongan dan Kebudayaan?
Jika Zahid Hamidi mengatakan kabinet tidak dimaklumkan secara sepenuhnya mengenai sistem IMAMS dan tiba-tiba diumumkan perlaksanaannya, tidakkah wujud kemungkinan adanya unsur rasuah di situ?
Begitu juga dengan kenyataan Nazri Aziz bahawa sistem IMAMS yang dilaksanakan itu bukan sebagaimana yang beliau kehendaki, bukankah ia juga bermaksud ada kepentingan lain daripada kehendak menteri yang lebih dipatuhi oleh kakitangan kementerian itu?
Sudahkah disiasat siapa yang bercakap benar, siapa salah faham, siapa tidak faham dan siapa yang semata-mata cuba menutup kesalahan?
Kenapa semua unsur mencurigakan itu tidak dipastikan kebenarannya terlebih dahulu oleh SPRM sebelum menyatakan tiada unsur rasuah berkaitan IMAMS?
– http://shahbudindotcom.blogspot.my

1 comment:

  1. Assalamualaikum senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman-teman disini, Awal mula saya ikut pesugihan, Karena usaha saya bangkrut dan saya di lilit hutang hingga 900jt membuat saya nekat melakukan pesugihan, hingga suatu waktu saya diberitahukan teman saya yang pernah mengikuti penarikan uang ghaib dengan AKI SOLEH JAFFAR menceritakan sosok AKI SOLEH JAFFAR, saya sudah mantap hati karena kesaksian teman saya, singkat cerita saya mengikuti saran dari pak.aki saya harus memilih penarikan dana ghaib 1 hari cair dengan tumbal hewan dan alhamdulillah keesokan harinya saya di telepon oleh pak aki bahwa ritualnya berhasil dana yang saya minta 3Milyar benar-benar masuk di rekening saya, sampai saat ini saya masih mimpi uang sebanyak itu bukan hanya melunaskan hutang ratusan juta bahkan mampu membangun ekonomi saya yang sebelumnya bangkrut, kini saya mempunyai usaha di jakarta dan surabaya yang lumayan besar, saya sangat bersykur kepada allah dan berterimakasih kepada pak. AKI SOLEH JAFFAR berkat beliau kini saya bangkit lagi dari keterpurukan. Jika ada teman-teman yang sedang mengalami kesulitan masalah ekonomi saya sarankan untuk menghubungi ki sholeh jaffardi 0853-7778-3331 agar di berikan arahan Atau  KLIK DANA GAIB



































    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.