`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


Tuesday, July 23, 2019

Cadangan Berani : Rakyat Malaysia mempunyai satu lagi alternatif iaitu mempertaruhkan Lim Kit Siang sebagai PM selepas Dr Mahathir

Image result for anwar, mahathir, lim kit siang

I received the following from Fauzi Kadir who runs the blog Permadu Malaysia.  Quite an outside the box suggestion by Fauzi.  But lets hear all views, then follow the best thereof.  

 
Salam Tuan Syed,

Bersama ini disertakan artikel yang saya tulis lebih 4 bulan yang lalu, tetapi masih terus dikunjungi dan dibaca sehingga hari ini.

Tujuan artikel ini ditulis untuk memberi kesedaran kepada pemimpin2 Melayu khususnya, bahawa rakyat Malaysia samada Melayu atau bukan Melayu sudah fed up/bosan dengan gelagat para pemimpin Melayu dalam PH dan pembangkang yang terus bertelagah sesama sendiri.

Pertelagahan ini menunjukkan mereka sebenarnya tidak berminat untuk berkhidmat kepada rakyat selain terus bergaduh sesama sendiri. 

Bagaikan sekumpulan anjing berkelahi kerana berebut makanan, akhirnya makanan tidak disentuh.
Rakyat Malaysia mempunyai satu lagi alternatif iaitu mempertaruhkan Lim Kit Siang sebagai PM selepas Dr Mahathir, dengan syarat beliau mematuhi sepenuhnya perlembagaan yang melindungi agama Islam, kepentingan Melayu dan raja berperlembagaan.
Kit Siang juga diharap dapat menegakkan the rule of law secara adil tanpa memihak atau terpilih, termasuk kes2 anaknya sendiri, Lim Guan Eng berkaitan banglo murah dan projek terowong bawah laut.

Saya percaya kepimpinan Kit Siang akan memberi lebih kebaikan kepada orang Melayu Islam untuk bersaing secara terbuka dan sihat.
Kit Siang juga diharap dapat memberi tumpuan kepada pasaran lebih bebas serta menghapuskan mana2 monopoli dan oligopoli yg jelas menguntungkan segelintir pihak semata2, bukan rakyat keseluruhannya.
Akhir sekali, harapan saya agar Tuan Syed dapat mempertimbangkan untuk menyiarkan artikel ini di blog tuan bertujuan ia dapat dikongsi dengan lebih ramai pembaca.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,
Fauzi Kadir

Here is Fauzi's article :


Thursday, March 21, 2019
Malaysia Politics

The final phase of Dr Mahathir Mohamad's political career.
The possible PM after Mahathir steps down.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.