`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Wednesday, July 31, 2019

KEMESRAAN YDP AGONG BERSAMA ANWAR DAN KAK WAN MENYAKITKAN JIWA MUSUH ANWAR


Siapa musuh Anwar? Mereka adalah yang tidak mahu melihat Anwar menjadi PM. Mereka ini ada di dalam parti dan di luar parti. 

Musuh beliau di dalam parti yang dahulunya pandai "berlakun" kononnya sebagai pejuang reformasi, kini telah terserlah di mata ahli-ahli parti siapa orangnya. Musuh di luar parti sudah tentunya mereka yang takut tentang kepimpinan Anwar di dalam menerajui negara nanti bakal menenggelamkan parti mereka. 

Musuh di dalam parti itu kini cuba berganding bahu dengan musuh di luar parti. Tidak pelik kalau dia menyatakan secara terbuka menyokong pembangkang agar PH melanggar janji manifesto untuk mengangkat Anwar sebagai PM. Orang ini menang di dalam pilihanraya dan dapat merasai kerusi empuk sebagai menteri kanan hasil dari manifesto yang disokong oleh rakyat, tiba-tiba menyatakan sokongan kepada Pembangkang.

Bangsat apakah ini? Tidak cukupkah dengan nikmat yang kamu perolehi dari pengorbanan tumpahan air mata dan darah dari sosok tubuh bernama Anwar Ibrahim? Selayaknya kamu dihina bukan sahaja oleh ahli-ahli parti bahkan dari sedarah sedagingmu sendiri. Bertaubatlah, sila kekal tenang. 

WFAUZDIN NS

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.