`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


Sunday, May 20, 2018

NAJIB OH NAJIB

(FILES) This file photo taken on April 28, 2018 shows Malaysia's Prime Minister Najib Razak (C) and his wife Rosmah Mansor waving to their supporters as they arrive at the nomination centre to hand over election documents in Pekan. With his scandal-tainted career and her reputation as greedy and domineering, Malaysia's disgraced former first couple look set to have their names etched in the country's history books as synonyms for the corruption of power. / AFP PHOTO / Mohd RASFAN / TO GO WITH Malaysia-politics-Najib-Rosmah, PROFILE by Dan Martin
Najib Razak dilaporkan marah dengan anggota polis yang didakwanya mengambil coklat di dalam peti sejuk kondo mewah anaknya ketika membuat pemeriksaan di situ.
Aikk….ambil coklat pun marah?
Adakah pemimpin berjiwa rakyat perlu marah hanya kerana coklat?
Bukankah tidak lama sebelum ini Najib sendiri mengaku pernah menghabiskan coklat di dalam sebuah helikopter tentera kerana kelaparan?
Ada sesiapa marah kepada kepadanya?
Najib oh Najib….
Hari Selasa ini Najib akan dipanggil ke pejabat SPRM untuk diambil keterangannya berhubung siasatan mengenai dana SRC International, anak syarikat 1MDB yang pernah diterimanya selepas syarikat tersebut memperolehi pinjaman RM4 bilion daripada Kumpulan Wang Amanah Pencen atau KWAP.
Jika siasatan memerlukan tempoh yang lebih lama, tidak mustahil permohonan reman akan dipohon dan Najib akan dipakaikan dengan pakaian oren dan seterusnya akan ditahan di lokap SPRM untuk beberapa hari.
Pada 1 Oktober 2017 yang lalu, Najib pergi ke SPRM di Putrajaya untuk merasmikan bangunan barunya yang tersergam indah dengan antara lain mengatakan, kompleks ibu pejabat itu adalah lambang kesungguhan kerajaan dalam memerangi rasuah.
Selaku Perdana Menteri ketika itu, Najib  juga menyumbang RM5 juta kepada Yayasan Prihatin SPRM yang berperanan menjaga kebajikan warga kerjanya.
Siapa sangka, dulu Najib ke SPRM untuk merasmikan bangunan barunya, hari Selasa ini beliau pergi lagi ke bangunan yang sama, tetapi untuk diambil keterangannya dan mungkin merasai pengalaman dipakaikan dengan baju berwarna oren pula.
Sekali lagi….Najib oh Najib…
– http://shahbudindotcom.blogspot.my

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.