`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Sunday, April 8, 2018

SPR AKHIRNYA AKUR

SPR akhirnya akur bahawa Pakatan Harapan atau lebih tepat, calon-daripada DAP, Amanah dan Bersatu tidak perlu mendapat kebenaran suruhanjaya itu jika ingin menggunakan simbol PKR dalam pilihanraya akan datang ini.
“Kenyataan SPR telah disalah erti seolah-olah keputusan untuk penggunaan lambang PKR oleh ahli parti lain untuk tujuan pilihanraya mesti mendapat kebenaran daripada SPR.
“Ingin ditegaskan kebenaran untuk menggunakan logo PKR  oleh calon yang ingin bertanding  atas tiket parti itu adalah di bawah bidang kuasa parti itu,” kata Pengerusi SPR, Hashim Abdullah dalam suatu kenyataan.
Bagaimanapun, dalam kenyataan itu juga, Hashim memberitahu, sekiranya mereka memilih untuk menggunakan lambang PKR, bermakna hanya lambang berkenaan saja dibenar untuk digunakan di sepanjang tempoh kempen diadakan.
Dengan penjelasan ini, bermakna tiada masalah langsung bagi calon-calon Pakatan Harapan yang  mewakili DAP, Amanah, Bersatu serta PKR sendiri daripada menggunakan simbol tunggal iaitu lambang parti PKR dalam pilihanraya akan datang ini.
Penggunaan simbol tunggal itu akan lebih memudahkan Pakatan Harapan berlawan, seterusnya menumbangkan Najib, UMNO dan BN kerana tiada lagi unsur-unsur kekeliruan di kalangan pengundi.
Dengan itu – LAWAN TETAP LAWAN!!!
– http://shahbudindotcom.blogspot.co.id

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.