`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Thursday, May 9, 2019

Singapore Is Getting This

This is the F35 stealth fighter. It is a very complicated machine.  As any engineer will confirm, the more moving parts you have in a piece of machinery, the more "probabilities" for malfunction and breakdown. Think about the service and maintenance.

One of the many marvels about this plane is that 'elephant truck' like exhaust pipe. Its part of the engine. A very advanced "thrust vectoring" engine which enables vertical landing and take off as well as short take off and landing (STOL).  The "gas consumption" changes significantly depending on which 'mode' the pilot adopts.

The plane is 'sought after' because it is a stealth airplane - radar cannot detect it as easily.  Until they invent something that will detect it.  The Chinese and Russians are working on it.




Link :  https://youtu.be/Eiop4hrBJO4



Lockheed Martin F35B
Top speed: 1,976 km/h
Range: 1,667 km
Wingspan: 11 m
Weight: 14,700 kg
Engine type: Pratt & Whitney F135

Manufacturer: Lockheed Martin Aeronautics

Role Stealth multirole fighter
Number built 380+ as of 10 April 2019
Unit cost :  F-35A: US$89.2M  
F-35B: US$115.5M  
F-35C: US$107.7M 


My comments :

"SINGAPORE (Reuters) - Singapore plans to buy an initial four F-35 fighter jets from Lockheed Martin Corp, with an option to purchase eight more, as it looks to replace its ageing F-16 fleet, the city-state’s defense minister said ...."

We can buy a few of these. At RM460 Milliion ++ a piece ?? Hmm..
Or we can be friends with Singapore.

1 comment:

  1. Assalamualaikum wr.wb..mohon maaf kepada teman teman jika postingan saya mengganggu anda namun apa yang saya tulis ini adalah kisah nyata dari saya dan kini saya sangat berterima kasih banyak kepada Mbah Budianto atas bantuan pesugihan tanpa tumbal yang sebesar 7 Miliar kini kehidupan saya bersama keluarga sudah sangat jauh lebih baik dari sebelumnya,,saya sekarang bisa menjalankan usaha saya lagi seperti dahulu dan mudah mudahan usaha saya ini bisa sukses kembali dan bermanfaat juga bagi orang lain,,ini semua berkat bantuan Mbah Budianto dan ucapan beliau tidak bisa diragukan lagi,bagi teman teman yang ingin dibantu seperti saya dengan pesugihan uang gaib bisa anda hubungi atau whatsapp Mbah Budianto di no 082333257999 jangan anda ragu untuk menghubungi beliau karna saya sudah membuktikannya sendiri,karna Mbah tidak sama seperti dukun yang lain yang menghabiskan uang saja dan tidak ada bukti sedangkan kalau beliau semuanya terbukti nyata dan sangat dipercaya,,ini ungkapan kisah nyata dari saya pak anggoro di surabaya.Untuk lebih lengkapnya silahkan buka website Mbah KLIK DISINI PUSAT PESUGIHAN TANPA TUMBAL

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.